ClickCease

הנחות ומבצעים לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב גם מחר חברת ליולדת מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון, גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

מבצעים לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב גם מחר חברת ליולדת
מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון,
גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

משלוח מתנה ליולדת

משלוח מתנה ליולדת

מזל טוב! נסיך או נסיכה נולדו. מה זה אומר בשבילכם, כמובן צריך לקנות מתנה ליולדת ולרך הנולד. בפוסט הבא נעשה סדר בכל הנושא הזה של משלוחי מתנה ליולדת, נבין איזו מתנה כדאי לקנות, על מה לשים את הדגש, איפה לקנות ולהיכן לשגר את המשלוח החגיגי.

אז תמשיכו איתנו לכתבה שכולה ניחוח בראשית של תינוק שנולד.

מה כדאי לשלוח ליולדת?

אתם מבינים לבד שלשאלה הזו לא תקבלו תשובה אחידה. מאוד תלוי מי היולדת, בקשר שלכם איתה. יש כל מיני אפשרויות במשלוח ליולדת. בגדול, אנו ממליצים לשלוח ליולדת מארז מושקע. מה יכיל המארז, זה כבר קשור לטעם שלכם, לקשר שלכם עם היולדת ולמה שאתם אוהבים. יש מארזים המכילים ביגוד לתינוק ואביזרים מפנקים עבורו. ויש מארזים המיועדים ליולדת עצמה והם יכילו מוצרי טיפוח שונים ליולדת, פרחי סבון, מגבות רחצה רכות ושוקולדים.

אם היולדת זו הבת שלכם או אחותכם, כדאי שתקנו משהו שיותר מתאים לתינוק. אם זו חברה יכול להיות שזה המקום להתייחס ליולדת עצמה ולרכוש עבורה מהמארזים שמכילים מוצרים ליולדת

תוכלו כמובן לבחור מארז שמשלב גם מוצרים ליולדת וגם דובון או שמיכי רכים לתינוק.

כנסו לאתר החנות שלנו, שם תוכלו להתרשם מן המבחר הגדול שקיים היום בשוק ותרכשו מתנה שתשמח את היולדת. כדאי לחשוב על היולדת עבורה אתם רוצים לרכוש את המתנה ולהבין מה היא תהנה. אם תנהגו כך יש סיכוי הרבה יותר גבוה שתקלעו לטעם שלה.

אופציה נוספת למתנה ליולדת היא לקנות מתנה לאחים הגדולים של התינוק החדש. אם אתם יודעים שהיא קיבלה כבר מספיק מארזים סביר להניח שהיא תשמח מאוד לקבל משלוח שיפנק את הילדים שבבית.

להיכן כדאי להביא משלוח מתנה ליולדת?

וכעת נעבור לשאלה השניה. הרבה שואלים את השאלה הזו: האם עדיף להביא את המשלוח לבית חולים או לבית. יש שיקולים לכאן ולכאן אנחנו נביא אותם ואתם תחליטו לפי אופי הקשר ביניכם לבין היולדת, לפי מה שנראה לכם שעדיף לה כמו שאתם מכירים אותה וגם בהתאם לאופי המתנה.

כאשר מביאים את המשלוח לבית החולים, זה משמח מאוד וקרוב יותר לזמן הלידה. ככל שמביאים את המתנה קרוב יותר ללידה כך זה יותר משמח. מצד שני, קחו בחשבון שאחר כך צריך להתאמץ לסחוב את כל המתנות הביתה ולעיתים זה עשוי להיות מאתגר. מעלה נוספת שיש בשליחת המתנות לבית החולים הוא שהם יכולות לבוא לשימוש מיד שם ולהועיל ליולדת. מצד שני, יש סיכוי שאם תשלחו מתנות לבית החולים הם עלולים להישאר שם כמתנה לצוות האחיות המסור. מדובר בדרך כלל במתנות כמו זרי פרחי סבון, שוקולדים ועוד.  למרות זאת, מתנה כזו עשויה להנעים מאוד ליולדת בזמן השהיה בבית החולים.

עד כאן השיקולים השונים לאן כדאי לשלוח את המתנה ליולדת. אתם תחליטו מה תעשו בסופו של דבר.

למה צריך לשים לב כאשר רוכשים משלוח ליולדת?

כאשר רוכשים מתנה ליולדת צריך לעשות את זה בתשומת לב. דבר ראשון לחשוב ממה היא תיהנה ומתי כדאי להביא לה את המתנה. דבר שני, צריך לשים לב לאן שולחים את המשלוח ליולדת, לבית או לבית חולים. שימו לב שהמתנה שבחרתם מתאימה לסיטואציה.

דבר נוסף שאתם צריכים לשים לב אליו הוא הרכיבים של המוצרים. יש כל מיני סוגים של מוצרי תינוקות. אתם צריכים להיזהר לא לטעות. אפשר להבחין בתמונות במוצרים מאוד מרשימים אך האיכות שלהם לא מספיקה. בררו האם הביגוד עשוי מ 100% כותנה והוא מספיק בטיחותי.

בררו תוך כמה זמן מגיע המשלוח. אם היולדת אמורה להשתחרר מבית החולים, אתם צריכים לשים לב שהמשלוח לא יגיע רק אחרי שהיא תלך.

איפה קונים משלוחי מתנה איכותיים ליולדת ולמה כדאי?

המקום המומלץ ביותר לרכישת משלוחים ליולדת הוא באתר ליולדת. לאתר החנות ליולדת, יש מעלות ייחודיות על פני אתרים שונים. באתר תמצאו מידות מפורטות של המשלוחים, כך שאתם יכולים ממש למשש את המתנה ביד. יותר קל להתרשם מהמוצרים באתר האינטרנט שלנו מאשר בחנות אחרת. ההבדל הוא שבחנות קשה לראות הכל מול העיניים ובאתר האינטרנט המוצרים מפורטים היטב, מצולמים ומכילים את כל הפרטים וכך הרבה יותר קל להתרשם.

חוץ מהתמונות של המארזים, יש גם תמונות של כל המוצרים, כך שתוכלו לראות בדיוק מה אתם מביאים. קטלוג המוצרים שלנו מסודר לפי קטגוריות כך שיהיה לך קל ונוח לעבור בין המוצרים השונים ולהגיע ישר למוצרים שאותם אתם מחפשים.

למה לקנות משלוחי מתנה ב”ליולדת”?

  • ההיצע שלנו מגוון מאוד. יש לנו עשרות סוגי מארזים מושקעים המכילים ביגוד ראשוני לתינוק, כובעים, שמיכות, מגבות, דובונים, אביזרים מפנקים, מוצרי טיפוח לגבר ולאישה, מארזי שוקולד, מתנות לאחים הגדולים, זרי פרחי סבון ויש זרים שמשולבים גם אם שוקולד.
  • אפשר לבחור לשלב מארזים המכילים גם ביגוד, שוקלדות ופרחי סבון. יש מארזים מיוחדים למתנה ליולדת המכילים מגבות רכות במיוחד עבור היולדת, חלוק מגבת, מוצרי טיפוח שונים ושוקלדים מפנקים.
  • המארזים המושקעים שלנו מעוצבים באופן מפנק שגורם לכל אחד לעצור ולהסתכל. בנוסף על עשרות המארזים המוכנים שלנו, יש גם אפשרות לשדרג כל מארז בפריטים נוספים ולהרכיב מארזים משלכם בהתאמה אישית.
  • המוצרים שלנו איכותיים מאוד ויפים ביותר. הם מכילים 100% כותנה ומתאימים לסטנדרטים הגבוהים ביותר לבטיחות התינוק. במוצרים במארזים מתאימים אחד לשני באותם צבעים ובדוגמה תואמת כך שהתינוק של החברה שלכם יראה נסיך אמיתי עם המוצרים שלנו.
  • שירות ייחודי נוסף שתקבלו אצלינו הוא שירות משלוחים חינם לכל הארץ. אצלינו תרוויחו רכישה מהירה, חסכונית ובשירות מושלם, תשאלו את מי שכבר מכיר…

אז למה אתם מחכים, צריכים מתנה ליולדת? הגעתם לכתובת!

כנסו לקטלוג המוצרים שלנו ומלאו את הסל במשלוח מפנק ליולדת שירגש אותה עד דמעות.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      זוכרים להשתמש בקופון? "דיסני10" - 10% הנחה
      מקטגוריית דיסני.
      רוכשים ב 250 ש"ח ומעלה מזינים "IL2024" ומקבלים הנחה + מתנה
      במארזי מתנה ליולדת
      *משלוחים חינם לכל הארץ