ClickCease

הנחות ומבצעים לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון, גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

מבצעים לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת
מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון,
גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

מתנות לאישה אחרי לידה

אילו מתנות לאישה אחרי לידה ניתן לרכוש, כך שישמשו את היולדת בצורה המיטיבה והמשמחת ביותר? אילו מתנות יולדת תצפה לקבל אחרי לידה? איפה מוצאים מתנות כאלה?

לשם מה הוקמה חנות ליולדת?

ובכן, חנות “ליולדת”, הוקמה על מנת לסייע לאנשים לפנק יולדות באופן נגיש וקל, כמו גם למצוא מתנות נעימת לעין ומגוונות רצון ברחבי החנות. על כן, נוכל לשאול – איזו מתנות לאישה אחרי לידה אכן יהיו נא מפנקות ונעימות לעין?  אפשרות אחת, היא שוקולד. מדוע שוקולד? כי רבות הנשים שאוהבות שוקולד, בייחוד אם הוא ממש ממש טעים, נראה טוב ומריח טוב.  על כן, זו דרך ממש פשוטה לפנק, לשמח ולענג – עוד לפני שבכלל פתחתנו את המתנה עצמה.

צבעי מתנות לאישה אחרי לידה?

באשר למתנה עצמה, נוכל להמליץ על אספקטים מסוימים בבחירתה. מתנות לאישה אחרי לידה יכולות להיצבע בצבע הייעודי למין היילוד. נוכל לנסות להתאים צבעים באופן “מסורתי”, לדוגמה, כחול לבן וורוד לבת (או להפך, אם בא לנו), ואפשר גם לבחור מארז עם מלא פריטים בתוכו בצבע ניטרלי. ואם אנחנו רוצים לשקול מה באמת לכלול במארז ניתן לחשוב על שמיכות, משחקים, גרביים, כובעים, בגדי גוף, חיתולי בד וכן הלאה. וכן, לכלול את אותם פריטים בצבע ניטרלי, או בצבע שממש בא לנו לבחור בו ולדעתנו ירגש את האם.

מתי להעניק מתנות לאישה אחרי לידה?

טיפ נוסף להענקת מתנות לאישה אחרי לידה הוא הטיימינג. אף על פי שהיולדת תקבל כנראה הרבה מתנות, הזמן הכי טוב לתת לה מתנות הוא כמה שיותר מוקדם. או, בהקדם האפשרי. אפשר לשלוח את המתנות לביתה של היולדת, כך שהיא לא תצטרך (או מקורביה) להביא את זה עד הבית. ההמלצה לשלוח בהקדם, היא על מנת לספק ליולדת כמה שיותר פריטים לשימושה בהקדם, במקום שתשקיע תשומת לב בחיפוש שלהם. ובכך, אנחנו מסייעים בכך שפתרנו צורך לפני שהיה לו אפילו זמן להתגלות. ניתן לשאול אימהות אחרות שאנחנו מכירים, על מנת לחשוב ביחד על פריטים שאולי צריך בתקופה שלאחר הלידה.

אילו מתנות יולדת עשויה לתעדף?

אם אנחנו מהרהרים לעצמנו, אילו מתנות לאישה אחרי לידה יהיו נא המשמחות ביותר, נוכל לציין כי השאלה הזאת היא מאוד רלטיבית. לכל אם יהיו את העדפות שלה. יכול להיות שאחת תעדיף דווקא פריטים פרקטיים, ואחרת תעדיף פריטים יפהפיים, ואחרת תעדיף שילוב בין השניים. טיטולים, מגבות, ומוצץ הינם פריטים דיי פרקטיים, ובייחוד אם יהיו נעימים, מעוצבים ובאיכות גבוהה – יכולים לשמח את היולדת עד מאוד. גרביים מעוצבות, כובע תואם, בגד גוף נוצץ – עדיין יכולים להיחשב כפריטים פרקטיים, ועם זאת – יש בהם משהו שיקי. גם הם יכולים לשמח את היולדת עד מאוד. על כן, ניתן להישאר לכיוון אחד או אחר במיוחד, או פשוט לשלב בין השניים.

וזה בסדר, אין מה “לחשוש” שהיולדת תחזיק בכפל פריטים. סביר להניח שגם אם היא קיבלה כמה וכמה מתנות לאישה אחרי לידה שהן למעשה אותו הפריט – עדיין ייעשה בהם שימוש בשלב כזה או אחר, או יינתן / ייתרם / יוחזר לחנות בעבור זיכוי או החלפה וכן הלאה.  ניתן בכיף לשלב פריטים, גם אם לא ברור אם ליולדת יש כבר אותם. כמו חמשוש שניתן למצוא משולב בשלל מארזי חנות “ליולדת”. ניתן לשלב אותו עם פריטים אחרים, בין אם ליולדת יש אותם או לא. כמו מגבות, חיתולים ובגדים.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      זוכרים להשתמש בקופון? "דיסני10" - 10% הנחה
      מקטגוריית דיסני.
      רוכשים ב 250 ש"ח ומעלה מזינים "IL2024" ומקבלים הנחה + מתנה
      על מארזי מתנה ליולדת
      *משלוחים חינם לכל הארץ