ClickCease

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב - הזמנות לאיזור השרון, גוש דן והסביבה שיתקבלו היום עד השעה 23:30 יסופקו עד כניסת השבת

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב הזמנות לאיזור השרון,
גוש דן והסביבה שיתקבלו היום עד השעה 23:30
יסופקו עד כניסת השבת

מארז ליולדת

מתנה ליולדת

מארז ליולדת יכול להתאים במיוחד עבור חברות שבדיוק ילדו. או לחילופין, עבור עובדות שיצאו לחופשת לידה, ורוצים לפנק אותן עם משהו שפשוט יגרום להן להרגיש אהובות ושלמישהו בעבודה באמת אכפת מהן. במצבים בהם רוצים להעביר את המסר המפנק והאכפתי ותוהים מה יכול להתאים – מארז ליולדת יכול לבוא להצלתכם.

מדוע להביא מארז ליולדת?

אין צורך להשקיע יותר מדי זמן בחיפוש מתנה מושלמת שתעלה חיוך של שמחה בפניה של היולדת.  זאת, כי לפנינו הצעה מעניינת. הרעיון שלנו, כפי שניתן להניח מהכותרת ומפסקת הפתיחה – הינו מארז ליולדת. מדוע דווקא מארז? ובכן, אם נדבר בפשטות על הליך בחירת המתנה, הרי ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע עליו. אם אנחנו מחפשים מתנה ליולדת, יכול להיות שמבין שיקולי הבחירה נמצא: הפריט, מין הילוד והתקציב שרוצים להשקיע – אך לא פחות חשוב, האפקט שרוצים ליצור והחוויה שרוצים להעניק. במילים אחרות, בהינתן תקציב מסוים אנחנו רוצים למקסם את החוויה הפוטנציאלית שאנחנו רוצים להעניק ליולדת.

מארז ליולדת למיקסום חווית שמחה?

האם מארז ליולדת יכול להתאים לשם כך? ובכן, ממש יכול להיות שכן. לא רק כי מארז ליולדת מהווה אסופה של פריטים, וזה כשלעצמו משמח. זאת כי, אם מישהו מאיתנו פעם חווה רגעים בהם הוא קיבל המון מתנות ליום הולדת בבת אחת, גם מבלי להסתכל על כל אחת לחוד – ועדיין חש שמחה מרובה “מעצם המעמד”, הרי שהוא יבין את “אפקט המארז / החבילה”. עצם כך שאנחנו מעניקים מצבור של פריטים בבת אחת, יכול לשמח את הנמענת עד מאוד. מעבר לכך, כשאנחנו מארגנים מארז ליולדת אנחנו מראש יכולים להתמקד על הפריטים שאנחנו רוצים שיהיו בו. ובכך אנחנו יכולים להפגין אפילו יותר מחשבה, שאפילו יותר, אולי, ניתן להרגיש בעת קבלת המתנה. וזה כשלעצמו יכול להשפיע רבות על החוויה הנוצרת עם קבלתה.

מה ניתן למצוא בתוך מארז ליולדת?

מארז ליולדת יכול להכיל מתוקים, סבונים, בגדים וכל דבר אחר. אם קונים מארז בצוותא, אפשר שכל אחד יעניק את הסכום הנוח והמתאים לו – ולקחת את המארז המדויק ביותר שמרגיש לנו להעניק ליולדת. כאשר הדגש, בבחירת המתנה, הוא כמובן להתכוונן על החוויה שרוצים להעניק ליולדת, כמו גם על הפריטים שרוצים שיהיו במארז. ניתן להתייחס גם למין היילוד, וזאת כי עצם ההתייחסות לכך יכולה להשפיע הן על הפריטים במארז והן על צבע המארז. ואפשר שיהיה לזה ערך הן ברמת הפריטים השמישים והן ברמת החוויה הויזואלית אל מול המארז.

מארז ליולדת יכול למעשה להתאים לכל מין, גם אם מדובר בתאומים בני אותו מין או מין שונה. זאת כי מארז יכול לכלול פריטים אשר נארזו במיוחד לסיטואציה כזאת או אחרת. מארז ליולדת יכול להיות מאוד מפואר ומושך לעין, ולכלול מספר פריטים שאולי אפילו לא חשבנו עליהם. כמו גרביים, בובות, כובעים, חיתולי בד, בגדי גוף וכן הלאה. למעשה, אם אנחנו לא יודעים או לא מכירים כל כך את שוק פריטי התינוקות – מארז ליולדת יכול מאוד “לסגור את הפינה”.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      זוכרים להשתמש בקופון? "דיסני10" - 10% הנחה
      מקטגוריית דיסני.
      רוכשים ב 250 ש"ח ומעלה מזינים "IL2024" ומקבלים הנחה + מתנה
      על מארזי מתנה ליולדת
      *משלוחים חינם לכל הארץ