ClickCease

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון, גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת
מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון,
גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

מה לקנות ליולדת לאחר לידה?

ביתכם היקרה ילדה? אולי אחות אהובה או חברה ממש טובה. ברור שאתם רוצים לפנק את היולדת הטריה. השאלה היא, מה קונים ליולדת לאחר הלידה? איך תדעו מה ישמח אותה ומה יהיה סגנון המתנה הרצוי? 

במאמר הבא נשתדל לענות לכם על השאלה הזו.

משלוח ליולדת

הדבר שהכי משמח יולדות הוא משלוח מפנק, מעוצב ומרהיב. כל יולדת אוהבת לראות בחדר שלה בבית חולים וגם כשהיא חוזרת הביתה עוד ועוד משלוחים שמעידים שמישהו חשב עליה, שמתרגשים איתה ודואגים לצבוע את הסביבה שלה בתכלת וורוד. רק מה, צריך לשים לב שהמשלוחים הללו גם מכילים פריטים איכותיים ושימושיים, אחרת עדיף שתביאו רק בלונים.

מה הכי חשוב במשלוח מתנה ליולדת לאחר לידה?

במשלוח מתנה ליולדת לאחר לידה חשוב להקפיד על איכות הפריטים. אין ליולדת מה לעשות עם שמיכה דוקרנית שלא נוח לעטוף בה את התינוק. אם המוצר לא איכותי היופי שלו ילהיב את היולדת רק ברגע הראשון אבל ברגע שהמתנה תיפתח היולדת מאוד תתאכזב. לכן, אם אתם רוצים לשמח את היולדת גם ברגע הראשון עם מארז מרהיב וגם בפריטים שישמשו אותה והיא תזכור היטב מאיפה היא קיבלה אותם, אתם צריכים לבחור חנות טובה.
ליולדת זו חנות שמלבד העיצובים המרהיבים, היא שמה דגש רב על איכות ורכות המוצרים שלה.

מה כדאי לשלב במשלוח מארז מתנה ליולדת לאחר לידה?

משלוח ליולדת צריך להכיל לפריטים בהתאמה ליולדת עצמה. אתם קונים לה את המתנה ואתם יודעים מה היא אוהבת. בכלל יש כל מיני סוגים של מארזים חלקם מעניינים יותר וחלקם חלומיים. אתם צריכים להתאים את המשלוח לטעם של היולדת כמו שאתם מכירים אותה. 

המשלוחים עשויים להכיל דובונים מפנקים, שמיכה, חיתולים, סינרי פליטה לתינוקות, נחשוש, חיתולים, סדינים, גופיות, רגליות בגדים לתינוקות. כמובן יש גם את המקום של השמיכי, מחזיק למוצץ ושאר מוצרים מפנקים.

מלבד פריטים לתינוק אפשר גם לשלב מגבות רחצה רכות עבור היולדת עצמה, מוצרי טיפוח שונים כמו קרם גוף, בשמים בריחות מרעננים, סבון פנים, מוצרי פילינג וכל מה שישמח את היולדת.  

וכמובן צריך להשאיר מקום גם לפרלינים, סבונים מעוצבים ובלונים. 

איך תדעו במה לבחור?

יש אין ספור אפשרויות ומלאי בלתי נדלה של פריטים אותם תוכלו לשלב במשלוח. אנו ממליצים לכם לנסות להיכנס לראש של היולדת אותה אתם כנראה מכירים מעולה. תחשבו מה ישמח אותה וכמובן צריך גם לחשוב מה המעמד שלכם. אמא מסורה תדאג שהמארז יכיל פרטי בסיס. חברה תדאג ליולדת עצמה. ואחות תקנה מוצרים מפנקים לתינוק ולאמא שלו כמו דובונים, נחשוש ועוד. אם אתם מכירים את היולדת אתם בוודאי תצליחו לנחש מה ישמח אותה ביותר.

היכנסו להכיר את המוצרים המפנקים שלנו!

מוזמנים להיכנס לאתר ליולדת, לקבל השראה, לבחור מוצרים ולקבל את השירות שתקבלו רק אצלינו! מזל טוב!

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות


      זוכרים להשתמש בקופון?
      IL2024
      10 ש"ח הנחה + מתנה לרוכשים באתר, וכמובן
      משלוחים חינם לכל הארץ