ClickCease

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב - הזמנות לאיזור השרון, גוש דן והסביבה שיתקבלו היום עד השעה 23:30 יסופקו עד כניסת השבת

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב הזמנות לאיזור השרון,
גוש דן והסביבה שיתקבלו היום עד השעה 23:30
יסופקו עד כניסת השבת

מה המתנה שכדאי לקנות ליולדת? 

כל אחד רוצה לקנות מתנה, אבל שתשמש את היולדת בצורה המירבית. איך נדע איזו מתנה היולדת מצפה לקבל מאיתנו? לפני שאתם מתחילים להשקיע את כל זמנכם בכיתות רגליים אחר המתנה המושלמת, אתם מוזמנים לשמוע מה יש לנו לפנק את היקרים לכם בחנות ‘ליולדת’. 

אנו הקמנו את העסק שלנו במטרה לעזור לאנשים לפנק יולדות בצורה הטובה והנגישה ביותר. מוזמנים למצוא את המתנה האידיאלית המושלמת ליולדת. 

מה המתנה שתפנק גם את היולדת וגם את התינוק? 

נדגיש כמה נקודות שחשוב לזכור בזמן רכישת מתנה ליולדת: 

  • שוקולדים – עוד לפני שמדברים על המתנה עצמה, זכרו שהיולדת נמצאת בתקופה מאוד לא פשוטה. ההורמונים משתוללים והכל מאתגר ולא פשוט. גם כאשר קונים מתנה לרך הנולד, צריך לזכור לפנק את היולדת בשוקולדים ומוצרים טובים שיפנקו וידגישו שחשבתם עליה באמת.
  • צבע ניטרלי – תוכלו לבחור לקנות מארז ליולדת בצבע וורוד או כחול, אבל מכיוון שיולדות רבות מתכננות להרחיב את גבולות משפחתן המתוקה, הן שמחות מאוד לקבל שמיכות, משחקים וכל מתנה לתינוק, בצבע ניטרלי המתאים גם לבנים וגם לבנות.
  • כמה שיותר מוקדם – למרות שיולדת מקבלת מתנות רבות, כמעט תמיד היא תזדקק להשלים עוד מוצרים שלא קיבלה. גם אם נראה לכם שבבית החולים המתנות מכבידות על היולדת או על בעלה שנאלץ לספק שירותי סבלות לשלל המתנות ולשנע אותן לביתם, תמיד כדאי לקנות את המתנה כמה שיותר מוקדם ולשלוח אותה בהקדם, כדי שהיולדת לא תרכוש מוצרים שכבר קיימים במתנה שרכשתם לה. ומה עם קצת כבד לבעל? בשביל זה בדיוק יש את שירות המשלוחים שלנו.
  • מארזים – אם חשבתם להשקיע סכום כסף, ואתם לא מצליחים להגיע לפיצוח החידה – מה הדבר שהכי ישמח את היולדת, הנה לכם פתרון מושלם, רכישת מארזים ליולדת ולתינוק. המארזים מכילים שלל מתנות מפנקות כמו: בגדים, חיתולים, מגבות, גרביים מתוקות כובע תואם ועוד. המארזים מכילים מוצרים שימושיים שגם אם יש ליולדת מספר דגמים מכל אחד, הכל יגיע לידי שימוש.

שילוב – אם אתם רוצים לתת מתנה שתתקבל בשמחה רבה אצל היולדת, חשוב לשלב במארז המתנה פינוקים ליולדת ומתנות לתינוק. קחו לדוגמא את החמשוש המשולב במספר מארזי ‘ליולדת’, החמשוש מיועד לאמא וניתן לשלב אותו יחד עם בגדים, חיתולים, מגבת או מה כל דבר אחר המיועד לתינוק. כל יולדת שמחה לקבל גם משהו בשבילה.

מחפשים מתנה מפנקת ליולדת הטרייה?

הגעתם למקום הנכון! אצלינו תוכלו ליהנות מרכישת מתנה מפנקת ובלתי נשכחת בתוספת משלוח חינם. מוזמנים לטייל באתר שלנו ולהיחשף למארזי המתנה המיוחדים שעיצבנו בהתאם לביקוש הרב. הקטלוג כולו מעוצב בצורה מאוד ברורה וידותית כדי לאפשר לכם לבצע רכישה מקוונת ונגישה בצורה חוויתית ומושלמת. 

אל תתפשרו על פחות כשמדובר במתנה ליולדת. מי שנכנס לחנות “ליולדת” כבר יודע מה לקנות ליולדת. כל המתנות מפנקות ונצרכות, אם אתם לא שלמים עם הבחירה שלכם, תמיד תוכלו לשלב פתק החלפה לרווחת היולדת.  

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות

      רוכשים באתר מקטגוריית "מארזי דיסני"
      ומקבלים 10% הנחה
      בהזנת קוד קופון
      "דיסני10"
      *ללא כפל מבצעים