ClickCease

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון, גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת
מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון,
גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

מבררים על הזמנת משלוח ליולדת?

מעוניינים להזמין משלוח ליולדת הטרייה ולא יודעים באיזה חנות כדאי לבחור ומה כדאי לשלב במשלוח ליולדת? בכתבה הבאה תקראו על כל מה שקשור להזמנת משלוח ליולדת.

איפה מזמינים משלוח ליולדת?

משלוח ליולדת מזמינים בחנות ייעודית למטרה הזו. אם אתם רוצים משלוח יפה ומרשים, אתם צריכים שזו תהיה חנות שמתמחה במשלוחי מתנה ליולדות. כך תוכלו לבחור מארז יפה שמכיל פריטים מתאימים מתוך מבחר מגוון מאוד. בחנות כזו יוכלו לייעץ לכם אילו פריטים כדאי לכם להכניס למשלוח כמו שוקולדים, בגדים לתינוק ועוד.

עוד דבר שחשוב הוא שאם אתם קונים דרך חנות מקוונת, שיהיה בחנות תמונות מפורטות של המוצרים. אנו לא ממליצים לסמוך בעיניים עיוורות על מה שמוכרים מספרים לכם בטלפון. כמובן שאם יש לכם חנות קרובה של מתנות ליולדת הכי טוב שתלכו ישר לשם לבחור את המתנה. אך בדרך כלל הכי נוח להזמין משלוח בחנות מקוונת שישלח ישירות ליולדת למיטת בית החולים. רק מה, אתם צריכים לשים לב שזו חנות מספיק מגוונת עם סחורה איכותית שיודעת לעצב משלוחים מרגשים ליולדות.

מה צריך להכיל משלוח ליולדת?

דבר ראשון המשלוח צריך להכיל יותר מפריט אחד, מה שבטוח. המשך התכולה תלויה בכם: האם אתם בוחרים להשקיע במתנות לרך הנולד או ליולדת עצמה או גם וגם. מארז יכול להכיל בגדים מפנקים לתינוק, גופיות, חיתולים, שוקלדות, רגליות, סינר לתינוק, שמיכה מפנקת ועוד מוצרי טקסטיל מפנקים. יש גם אפשרות כמובן להרכיב את המשלוח ממגבות רחצה מפנקות לאמא של התינוק ומוצרי טיפוח שונים שייטיבו את הרגשתה. גם קטגוריית השוקלדים והסבונים המעוצבים מיועדת ליולדת ולא לתינוק…

האמת שזה לא משנה כל כך אלו מוצרים תבחרו לשים במשלוח, העיקר שזה יתאים לאופיה של היולדת ויהיה ארוז ומעוצב בצורה משובבת לב ועין.

להיכן לשלוח את המשלוח?

אנו ממליצים בכל פה לשלוח את המשלוח ישירות לבית החולים. זה נכון שלטענת חלק מהציבור בבית חולים לא תמיד יש שימוש למשלוח. אבל ככל שהמשלוח ישלח סמוך יותר להתרגשות הראשונית, כך הוא ישמח יותר את היולדת. כמובן שחשוב לצרף למשלוח לבית החולים פריטים שיבואו לשימוש כבר עכשיו ולא רק בגדים וצעצועים לתינוק. מוצרי טיפוח לאם ופרלינים מטריפים שישולבו במשלוח, יוסיפו טאצ’ מיוחד למשלוח שגם יפנק וישמח את היולדת.

מה תמצאו אצלנו באתר של “ליולדת”?

אצלינו ב”ליולדת” תמצאו פריטים מגוונים. מפנקים ואיכותיים שתוכלו לתת כמשלוח מרהיב לתינוק ולאמא שלו. יש לנו באתר תמונות מפורטות של משלוחים שונים ומגוונים שניתן לתת ליולדת. המבחר הוא ענק. ולכל פריט יש תמונה של התוצאה הסופית ותמונות של המוצרים עצמם שמרכיבים את המארז. 

כמובן שתוכלו גם להרכיב מארזים בהתאמה אישית מהמוצרים המגוונים שיש לנו.

הכי נוח והכי משתלם להזמין ב”ליולדת”. פנקו את היקרים לכם במשלוח ליולדת שעושה טוב על הלב.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות


      זוכרים להשתמש בקופון?
      IL2024
      10 ש"ח הנחה + מתנה לרוכשים באתר, וכמובן
      משלוחים חינם לכל הארץ