ClickCease

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון, גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת
מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון,
גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

ליולדת – רשת 13

לצאת גדולים: מצאנו עבורכם מתנות מושלמות ליולדת ולקטנטנים שפשוט כיף לקבל

אחרי תשעה חודשים של סחיבת בטן, הקאות, בחילות, צרבות, בצקות ואינספור בדיקות, אפשר סוף סוף להגיד בקול “מזל טוב!”. עכשיו, ובלי קשר, אם העולם התחדש בבת, בבן, בתאומים או בשלישייה, הגיע תורם של בני המשפחה והחברים להפגין את התפרצות השמחה וההזדהות – ולפרגן במתנה ליולדת

אבל רגע, יש כל כך הרבה אפשרויות למתנות ליולדת ולמתנות לתינוק שנולד, כולל הבדלים משמעותיים במתנה להולדת בת או במתנה להולדת בן (שלא לדבר על מתנה להולדת תאומים), אז איך נדע להיות מקוריים יותר מסתם גיפט קארד שלא הושקעה בו מחשבה? איך נדע לבחור לקנות מתנה שתהיה גם איכותית וגם פרקטית ושימושית עבור הרך הנולד, האם הטרייה ומשפחתה הגרעינית? טוב ששאלתם.

מארז של ’’ליולדת’’-מתנה איכותית פרקטית ושימושית גם לאם הטרייה וגם לרך הנולד. | צילום:’’ליולדת’’

כמי שהגיעו לגיל שבו הם גם מקבלים (פעם בשנתיים, פעמיים עד כה) וגם מעניקים (על בסיס חודשי, כן ירבו!) מתנות שכאלה, תרשו לנו להמליץ לכם על עסק ישראלי, משפחתי ועצמאי – גם את זה חשוב לומר בימים שאחרי הקורונה, ובכלל – שכל מתנת לידה או מארז ליולדת שתמצאו בו יהיו פשוט פגיעה בול בפוני.

הכירו את חברת “ליולדת – מתנה שכיף לקבל”, מותג מתנות ליולדות שמאחוריו עומדים בני הזוג מעיין וסתיו שצוב, הורים לשניים מראש העין. את המותג, שהוקם ב-2007 על ידי אמה, מובילה היום מעיין ביד רמה, בעוד סתיו בן זוגה מסייע ותומך רגשית, נפשית, וכמובן פיזית.

מדובר באתר אינטרנט נגיש וידידותי, המציע מתנות ייעודיות ומיוחדות ליולדות ולתינוקות, ומארזי מתנות מושלמים ליולדות הכוללים בדיוק את כל מה שהן צריכות רגע אחרי הלידה המרגשת. באתר תוכלו למצוא למשל מארזי דיסני ליולדת ולתינוק, לצד מארזי יוניסקס ליולדת ולתינוק ומארזים בנפרד לבנים ולבנות – ואל תדאגו, יש גם לתאומים ולשלישיות; גם ההורים המותשים לא נשכחו, ולהם מוצעים למשל מארזים לימי האהבה או לימי הולדת הכוללים שוקולדים ומוצרי טיפוח לגבר ולאישה.

מארז של ’’ליולדת’’. מעיין: ’’אנחנו מחזיקים מלאי שכולל פריטים מקוריים שיש רק אצלנו’’. | צילום: ’’ליולדת’’

המארזים של “ליולדת” כוללים מגוון גדול של מוצרים כיפיים ואיכותיים, החל מכל פריטי הלבוש, דרך מגבות ושמיכות מפנקות בשלל צבעים וצורות ועד נחשושים ושלל אביזרים נוספים, חלקם הגדול בייבוא אישי ובעיצוב מקורי, המוצעים כמובן רק באתר.

“אנחנו מחזיקים מלאי שכולל ייצור וייבוא של פריטים מקוריים שיש רק אצלנו”, מספרת מעיין, “כמו בגדי גוף לתינוקות, מכנסי רגלית, נחשושים תוצרת הארץ שנתפרים במיוחד עבורנו, שמיכות רגילות ושמיכות פוך בעיצובים יפים ועוד”. אחד הקסמים הנוספים של “ליולדת” הוא המארז עצמו, למשל קופסה המעוצבת בצורת עריסה, או ליין של מוצרי עץ ייחודיים כמו עגלות עץ מפוארות או מכוניות עץ, שבתוכן מגיעים המוצרים והם נשארים לאחר מכן כצעצוע איכותי ומגניב.2

הקופסה נשארת כצעצוע מגניב או כפריט שימושי. מארז של ’’ליולדת’’ עם הדפס פו הדב. | צילום:’’ליולדת’’

בתקופת הקורונה, מספרים מעיין וסתיו, הם החליטו להעניק ללקוחותיהם הנחות שונות ומגוונות על שלל המוצרים והמארזים באתר, ולהוסיף צ’ופרים ומתנה ליולדת כמעט לכל מארז ומשלוח ליולדת, שבלי קשר מגיע תמיד לבית היולדת או במשלוח לבתי החולים, עד לחדר הלידה כמובן, עם תיק רב פעמי ממותג.

“כפי שאנחנו מצפים שהרשתות הגדולות יחשבו על הצרכן, כך אנחנו חושבים עליו”, מסביר סתיו. “החלטנו להעניק את ההנחות גם מתוך התחשבות במצב שבו כולנו נמצאים, וגם במטרה שלקוחותינו יקבלו את המוצר הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר, על מנת שירצו לחזור אלינו גם בהמשך”.2

זמני אספקה קצרים ביותר, בדרך כלל מהיום להיום. עוד מארז מגניב מבית ’’ליולדת’’. | צילום: ’’ליולדת’’

כשסתיו מדבר על “הזמן הקצר ביותר”, הוא בהחלט מתכוון לכך. ההזמנות באתר מסופקות במשלוח ליולדת מהיום להיום באזור גדול מאוד, מנתניה ועד אשקלון, וגם בכל יתר חלקי הארץ זמן האספקה הוא מהיר ביותר, כמעט תמיד מהיום למחר. “בהזמנות שמגיעות עד השעה שתיים אחה”צ, המשלוח יוצא ומגיע באותו היום”, הוא אומר, “ואם ההזמנה מאוחרת יותר, האספקה היא מהיום למחר”.  “אפשר כמובן גם לבנות אצלנו מארזים בהתאמה אישית”, מסכמת מעיין בחיוך, “ואנחנו תמיד מקדישים את הזמן לכל לקוח, כדי להגשים לו את החלום ולהעניק לו בדיוק מה שהוא רוצה”.

אתר

קישור לכתבה

פייסבוק | אינסטגרם

טלפון: 03-9190993 / 052-8357510

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות


      זוכרים להשתמש בקופון?
      IL2024
      10 ש"ח הנחה + מתנה לרוכשים באתר, וכמובן
      משלוחים חינם לכל הארץ