ClickCease

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון, גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת
מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון,
גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

איך מפנקים יולדת ואיזו מתנה תשמח אותה באמת מבין כל המתנות הקיימות ליולדות? 

רוצה לתת מתנה ליולדת? רוצה להיות בטוחה שהמתנה תשמח אותה? אנו בחברת ליולדת רוצים לעזור לכם להגיע להחלטה המושלמת שתמצא חן בעיניך ותשמח את מקבלת המתנה. 
בלידה ראשונה בחירת מתנה ליולדת, היא אחת הפעולות הכי קלות. כל מה שתקנו, יעזור לה.
תקנו לה מצעים לעריסה, בגדים לתינוק, טרמפולינה, מובייל לעגלה ועוד. אבל בלידות מתקדמות, האח הגדול מוריש את הכל קומפלט לאחיו הקטן. 
איך אם כן בוחרים מתנה ליולדת בלידה מתקדמת? מוזמנת להמשיך איתנו ולמצוא תשובות שיעזרו לך לשמח את ידידתך.

מה קונים ליולדת בלידה שניה? 

זו שאלה שהתשובה עליה היא ארוכה. יש אין ספור דברים שאפשר לפנק איתן יולדת, חוץ מכל הירושות של האח הגדול. זה גם מאוד תלוי מה מין התינוק. אם התינוק הגדול היה בן, ובלידה השניה נולדה במזל טוב, בת, תוכלו לקנות משחקים שמיכות ועוד פינוקים בצבע ורוד. אומנם לא לכולם מאוד מפריע הצבע, אבל לקבל מתנה מפנקת, זה תמיד כיף.

איך ב’ליולדת’ יעזרו לך להגיע למתנה המושלמת? 

המטרה שלנו היא לחסוך לך זמן, כאב ראש ומאמצים מיותרים. איך?
אנחנו מציעים לך מארזים מגוונים מאוד המיועדים ליולדת ולתינוק. המפרט שלנו הוא רחב מאוד. המארזים מחולקים לפי מספר קטגוריות. מתנות להולדת הבת, להולדת הבן, להולדת התאומות ולהולדת התאומים. 
לנוחיותכם צלמנו לכם את כל המארזים, כדי שתוכלו לבחור לפי טעם אישי. והמשלוח, כמובן על חשבוננו עד הבית, או עד בית החולים בו היולדת מאושפזת.

הצצה למגוון המתנות שתוכלי לפנק יולדת

אנו מקפידים על מוצרים באיכות גבוהה ובאריזה אסטטית יפה ומאירת עיניים. בנוסף למוצרים שציינו כאן יש עוד עשרות מוצרים מצורפים בכל מתנה כמו גרביים פינוקים קטנים לתינוק ועוד קשקושים. בקטלוג המתנות תוכלו למצוא גם אפשרות להוסיף שוקולדים סבונים וקרמים ליולדת או אפילו מתנות לאחים הגדולים. ביניהם תוכלו למצוא: ארגז כלים, בובה עם בקבוק, בובה רופאה, מכונית על שלט, קופה רושמת, גיטרה מצועצעת, ערכת פלסטלינות והמגוון עוד רחב.

מפנקים במתנה ליולדת? רק ב’ליולדת’

אנו שמחים שתוכלי להנות מאתר חנות המכיל מגוון מתנות ליולדת. את ‘ליולדת’ הקמנו כשראינו את הרצון של שליחת מתנות מושקעות ליולדת לכל אזורי הארץ, לבתי חולים ועוד. בנוסף, אנו משדרגים את המתנות שלנו ונותנים אפשרויות שונות ומפנקות במיוחד. אז אם את רוצה לשמח יולדת, יש לך דרך קלה ונגישה לעשות את זה. אז שיהיה במזל טוב.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות


      זוכרים להשתמש בקופון?
      IL2024
      10 ש"ח הנחה + מתנה לרוכשים באתר, וכמובן
      משלוחים חינם לכל הארץ