ClickCease

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ! למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון, גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

עגלת קניות 0
0
0
Subtotal: 0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

ליולדת - מרכז הזמנות ארצי

מתנה ליולדת - משלוחים חינם לכל הארץ!

הנחה ומתנה לרוכשים באתר - משלוחים חינם לכל הארץ
למרות המצב הבטחוני המורכב חברת ליולדת
מספקת משלוחים מהיום להיום לאיזור השרון,
גוש דן וערי המרכז מאשקלון ועד זכרון

ביקור יולדת לאחר לידה

הבאת תינוק לעולם היא תקופה מרגשת למשפחה ולחברים. אך זוהי גם תקופה לחוצה לאם ולתינוק שמנסים לעכל את העולם אליו נכנסו. כאשר מישהי קרובה יולדת אנחנו משתוקקים להגיע, לבקר ולחוות עימם את השמחה הגדולה בגין התרחבות המשפחה, ולעתים שוכחים מהאם ומהחוויה המטלטלת שעברה, בטוח שזה נוח לה? האם ותינוקה יהיו שחוקים פיזית ממאמצי הלידה. האם תמשיך להיות עייפה בשל שינה שנשללה ממנה, ותאלץ לאסוף כוחות כדי לשקם את גופה ולטפל בתינוקה הרך. האב יהיה מותש לאחר המטלות שעליו לסיים על מנת לארגן את הסידורים האחרונים בארגון ובניית חדר הילדים החדש (הריי ככה זה אצלנו, החשש מעין הרע חזק מהחשש לנטל מצטבר על גבו החזק של אבא). מבלי שתדעו, ההורים הטריים עוברים לחיות על קצה חוט הרגישות. אז איך תדעו מתי לבקר? הנה כמה טיפים: 
1. לדומם מנוע לנו כחברים ומשפחה שליוו את הזוג במהלך חודשי ההיריון ועקבנו מהצד אחר הבטן ההולכת ומטפיחה ומסתירה בתוכה את המתנה הכי גדולה לעולם יש את הנטייה לתפוס את מפתחות הרכב ולמהר לחדר הלידה ברגע שאנו שומעים על הגעתו של הוולד לעולם. חבר’ה, אתם באמת לא מוכרחים לעשות זאת. לאישה אחרי לידה אין את הכוחות שלכם, ואין את האופציה להתלבש ולהתאפשר לקראת מבקרים. ובכלל, עוד כמה ימים היא בבית, אז תנו לה לישון כל עוד מישהו מטפל לה בילד!  
2. בעד ההתנתקות אם אתם בכל זאת מחליטים לבוא, הגיעו בשעות הביקור, ועשו זאת בקצרה. אם אתם קבוצה של חברות הגיעו ביחד. שימו לב לשעון ולסימני שפת הגוף של האם, שניהם יגרמו לכם להבין שהגיעה השעה ללכת. 
3. אל תדברו על.. יש דברים שהשתיקה יפה להם, בעיקר שאתם מבקרים אצל מישהי שלפני כמה שעות יצאה מחדר לידה. אל תספרו על הלידה שעברתן, של הדודה מבנימינה והחברה מירוחם שילדה שביעייה לא מזמן. אל תתנו עצות וטיפים, ואת רשימת השמות שלדעתכם מתאימה שמרו בכיס. היא כבר ילדה גדולה כדי ללמוד לבד מהלעשות. תנו לה להוביל את השיחה והרעיפו מחמאות על כל מה שרק אפשר, בעיקר עליה ועל התינוק הקטן שרק הגיע.
 4. המתארח המארח אם אתם חושבים שבאתם להתארח טעות בידכם. אתם אחראים על הקפה ועל המאפה ובעיקר על זה שהיא תוכל לשבת רגל על רגל ולנוח. אל תנצלו את העובדהשבן הזוג נמצא שם באזור, גם הוא זקוק למנוחה אחרי ההתרוצצויות הרבות, הסידורים והטיפול ביולדת.
 5. ללא מגע  כשרואים משהו מדהים כמו תינוק יש את הרצון המיידי להרים לחבק ולנשק ולהצמיד אותו קרוב ללב. אל תעשו זאת בלי לשאול את ההורים. את חלקם זה מלחיץ ואת רובם זה פשוט מעצבן. אל תעלבו אם תענו בשלילה, בקרוב יבוא היום שהאם תתחנן שתחזיקו אותו ולו לכמה רגעים.
אז מה כן לעשות?משלוח ליולדתבמקום להגיע אל בית היולדות אפשר לשלוח חיבוק אוהב הישר למיטתה של היולדת.

השליח לעולם אינו מתיישב ומתעניין במשקלו של הוולד, והופעתו פורשת חיוך רחב על פניי ההורים הטריים המאושרים מהחלטתכם, מהבנתכם, ובעיקר מהידיעה שחשבתם על הכול. כי לכל אחד כייף שחושבים עליו, בעיקר אחרי לידה, ובעיקר קצת ממרחק

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות


      זוכרים להשתמש בקופון?
      IL2024
      10 ש"ח הנחה + מתנה לרוכשים באתר, וכמובן
      משלוחים חינם לכל הארץ